reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Melánia Magdová

Melánia Magdová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zmysluplne prežiť svoj život v súlade so svojou vierou. Zoznam autorových rubrík:  Poďme sa zaľúbit...Moje postrehyRôzneFotografieSúkromnéNezaradené

reklama

Poďme sa zaľúbit...

Buďme príkladom pre druhých II.

Melánia Magdová

Buďme príkladom pre druhých II.

Tentokrát by som sa chcela obrátiť na tých, ktorí do kostola nechodia kvôli tým, ktorí tam chodia - aspoň to tvrdia. Iba vám ponúkam svoj osobný pohľad na to všetko. Zdôrazňujem, že ponúkam, nie vnucujem :)

  • 17. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Buďme príkladom pre druhých I.

Melánia Magdová

Buďme príkladom pre druhých I.

Milí priatelia, dnešné svoje zamyslenie by som rada nazvala aj trochu inak: ZOPÁR SLOV PRE TÝCH, ČO CHODIA DO KOSTOLA, A ZOPÁR SLOV PRE TÝCH, ČO NECHODIA DO KOSTOLA KVÔLI TÝM, ČO DO KOSTOLA CHODIA. Vyzerá to trochu zložito, ale verím, že pochopíte, čo tým chcem povedať :) Vedome som nepoužila výrazy ako „veriaci“ či „kresťania“, lebo mi to už ktosi oprávnene vytkol, a preto, že v podstate z každej strany počujeme slová: Ja v Boha verím, ale do kostola nechodím, lebo... Tak by som vám tentoraz chcela ponúknuť môj skromný pohľad na spomenutú tému :)

  • 16. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 849x
  • 6
S Ježišom v srdci milovať blížnych

Melánia Magdová

S Ježišom v srdci milovať blížnych

Milí priatelia, tentokrát by som chcela napísať o tom, ako mnohokrát vyzerajú naše vzťahy. Žiaľ aj vzťahy medzi kresťanmi. O prvých kresťanoch hovorili: „Pozrite na nich, ako sa milujú.“ Čo sa hovorí o nás? Všade naokolo počujeme: „Chodí každý deň do kostola a s každým sa háda, ohovára, nadáva, ...“ alebo „Prečo by som mal chodiť do kostola, keď mnohí neveriaci žijú lepšie než veriaci?“ Každý takýto ohlas má byť pre nás vážnym napomenutím a výzvou zamyslieť sa nad samým sebou a nad našimi vzťahmi.

  • 27. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 818x
  • 82
Prišli sme sa Mu pokloniť

Melánia Magdová

Prišli sme sa Mu pokloniť

– tieto slová z Matúšovho evanjelia zvolil pápež Ján Pavol II. za motto XX. svetových dní mládeže, ktoré sa konali v roku 2005 v Kolíne. Tak, ako sa kedysi prišli traja králi pokloniť Ježišovi v betlehemskej maštali, tak sa mu dnes klaniame my v premenenej hostii, kde je prítomný telom, krvou, dušou i božstvom. Minule som písala o tom, akým veľkým darom je pre nás Eucharistia, živý Kristus, a aké dôležité je často ju prijímať, pretože je prameňom Božieho života v nás. Dnes by som sa chcela venovať ďalšiemu spôsobu uctievania Eucharistie – poklone.

  • 20. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 306x
  • 28
Ježiš je tu pre nás v Eucharistii

Melánia Magdová

Ježiš je tu pre nás v Eucharistii

Milí priatelia, ak si dobre spomínate, nedávno som písala o Ježišovi, ktorý túži byť naším najlepším priateľom, a s ktorým sa môžeme stretnúť zvlášť vo svätej omši. Vrcholom celej svätej omše je osobné stretnutie človeka s Ježišom, prítomným v Eucharistii, jedinom pokrme, ktorý môže nasýtiť našu dušu.

  • 17. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 289x
  • 74
reklama
JEŽIŠ - NÁŠ PRIATEĽ

Melánia Magdová

JEŽIŠ - NÁŠ PRIATEĽ

Milí mladí priatelia, ako iste viete, po Slovensku začiatkom roka putovala ikona priateľstva – bola to kópia originálu, ktorý pochádza z Egypta, zo 6. storočia. Ježiš na nej kladie svoju ruku na plece svojho priateľa a ide s ním, sprevádza ho. Teraz žijeme v 21. storočí. Pre koľkých z nás je dnes Ježiš priateľom? Koľkí z nás mu dovolíme, aby nás sprevádzal životom?

  • 16. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 087x
  • 16
Ako sa to dá?

Melánia Magdová

Ako sa to dá?

Milí mladí priatelia, srdečne vás pozdravujem. Tak čo, už ste sa rozhodli prijať spolu so mnou pozvanie Božej lásky? Rozhodli ste sa už začať novú etapu vo svojom živote – tú krajšiu, šťastnejšiu, no hlavne prežitú v radostnom spoločenstve s Bohom, ktorému najviac na nás záleží? Alebo ešte stále váhate a bojíte sa otvoriť svoje srdce Láske? Nech je akokoľvek, ZAČÍNAME!

  • 14. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 603x
  • 2
Poďme sa zaľúbiť do Boha

Melánia Magdová

Poďme sa zaľúbiť do Boha

Milí mladí priatelia, bračekovia a sestričky v Pánovi, je mi veľkou cťou, že vás môžem pozdraviť na svojom blogu. Možno ste sa už zamysleli nad tým, prečo som rubriku, v ktorej sa, verím, budeme spolu odteraz stretávať, nazvala takým zvláštnym názvom – POĎME SA ZAĽÚBIŤ DO BOHA.

  • 12. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 845x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu