reklama

Pre všetkých, ktorí hľadajú...

Každý z nás čosi hľadá, možno ani sám nevie čo, no neuspokojí sa, kým sa toho nezmocní...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Aj ja som kedysi hľadala, vlastne stále hľadám, no dnes už viem, ktorým smerom sa pozerať... Zopár riadkov o mojom hľadaní a nachádzaní, žiadna poézia :) Prepáčte, že je to v mužskom rode, ale som len človek :)

Bol večer a ja som váhal,
otázkou si hlavu lámal,
či mám ísť, či ostať opäť celkom sám.
Raz počul som ľudí o Bohu rozprávať,
že za mňa zomrel,
že má ma rád.

Často pýtam sa sám seba,
či mi vari niečo chýba,
veď mám všetko, čo len človek môže mať.
No v srdci cítim, že to nie je správny smer,
chýba mi zmysel, života cieľ.

Hľadám cestu, ktorou pôjdem,
hľadám, kde ja šťastie nájdem,
stále hľadám cestu, ktorou kráčať mám.

Hľadám všade vôkol seba,
v prírode i v kráse neba,
v ľuďoch, ktorých stretám, v knihách, ktoré mám.
A Ty vždy voláš ma, by za Tebou som šiel,
Ty si tá cesta, Ty si môj Cieľ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už viem, ktorou cestou pôjdem,
už viem, kde ja šťastie nájdem,
budem kráčať Cestou, ktorou je Boh sám. 

Prajem vám všetkým, aby ste aj vy našli svoje skutočné šťastie!

Melánia Magdová

Melánia Magdová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zmysluplne prežiť svoj život v súlade so svojou vierou. Zoznam autorových rubrík:  Poďme sa zaľúbit...Moje postrehyRôzneFotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu