reklama

Je tu stále Niekto!

Môžeš v Neho neveriť, môžeš Ho nemilovať, môžeš hovoriť, že Ho nepotrebuješ, môžeš Ho odmietať, môžeš... Nemôžeš však urobiť nič také, čím by si Mu zabránil, aby ťa miloval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Zopár slov pre všetkých, aby ste vedeli, že ako na márnotratného syna čakal milosrdný otec, tak aj na nás stále Niekto čaká. Nevnucuje nám svoju lásku, ale trpezlivo čaká, kým ju budeme chcieť prijať.

Tak otec môj, už daj mi to, čo právom vlastniť mám,

veď veľký svet už čaká ma, a tak viac neváham.

Ja viem to, syn môj, ty túžiš ísť a veríš, že si pán,

no svet je krutý, a keď v tom svete raz ostaneš sám,

je tu stále niekto, čaká na tvoj návrat,

je tu stále niekto, s láskou volá: Tak sa vráť!

Je tu stále niekto, nemusíš sa báť,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

všetko ti odpustí, veď má ťa veľmi rád.

Aj dnešný svet je ako syn, čo Otca opúšťa,

a myslí si, že aj bez neho sa všetko zvládnuť dá.

A Boh nás čaká a stále dúfa, že vrátime sa späť,

tak pochopme už, že Boh je láska a väčšej lásky niet!

Je tu stále Niekto, čaká na tvoj návrat,

je tu stále Niekto, s láskou volá: Tak sa vráť!

Je tu stále Niekto, nemusíš sa báť,

všetko ti odpustí, veď má ťa veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeľmi rád!!! 

Melánia Magdová

Melánia Magdová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zmysluplne prežiť svoj život v súlade so svojou vierou. Zoznam autorových rubrík:  Poďme sa zaľúbit...Moje postrehyRôzneFotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu