reklama

Pieseň pre zamilovaných

Či skôr pre tých, čo milujú :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu



 

Milujem, chválim Pána za tú lásku, ktorou obdaril ma,

ktorou napĺňa môj život, každú chvíľku dňa.

Teraz viem už odpoveď na otázku, kde sa šťastie skrýva,

šťastný som, ak milujem a niekto má rád mňa.



Ísť jednou cestou,

jeden s druhým stále rásť,

po celý život hľadieť spoločným smerom,

nech žehná Pán tú lásku v nás.

Melánia Magdová

Melánia Magdová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý sa snaží zmysluplne prežiť svoj život v súlade so svojou vierou. Zoznam autorových rubrík:  Poďme sa zaľúbit...Moje postrehyRôzneFotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu